Wireless Şifresi Kırma Resimli Anlatım [WPA/WPA2]


Wireless şifresi kırmak için gerekli programlar:
1-CommView for WiFi  [CommView for WiFi programına uyumlu wireless kartlarını buraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.]
2-Aircrack-ng GUI [Aircrack-ng GUI yi çalıştırmak için RAR dosyasını klasöre çıkartın ve ilk olarak bin dosyasının içindeki "aircrack-ng.exe" dosyasında dosyasına sonra da "Aircrack-ng GUI.exe" dosyasına tıklayın.]

CommView for WiFi ayarları ve wireless şifresi kırma [resimli anlatım] :




Buraya kadar yaptığınız işlemler CommView üzerindendi, sıra geldi AirCrack ile şifre almaya..
Bu yöntemde ise wordlist oluşturmanız gerekmektedir.

Bu işlemleri yapıp Launch'a tıkladıktan sonra bekleyin KEY FAILED yazarsa başka paketlerle tekrar deneyin, KEY FOUND yazarsa şifre elinizde olacak.

SORULARINIZ İÇİN BURAYA YORUM YAPABİLİRSİNİZ.

Beni Facebook'tan takip edebilirsiniz.

Gönderen: Taha Korkem .

Wireless Şifresi Kırma Resimli Anlatım [WPA/WPA2] Gönderen: Taha Korkem Gönderilme tarihi: 26 Şubat 2012 Pazar Bu gönderilen şeye 27 yorum yapıldı.
 

27 yorum :

  1. admin o yürüt gibi amblem varya scannerı açıo o çalışmıo destek lütfen

    YanıtlaSil
  2. desyekleyen wireless kartları orada yazıyor uyumlu olmaybilir ayrıca sorduğun soruyu biraz daha açarsan iyi olur he bi de şu en son resimin altında bi tane daha resim var hizliresim.com dan silinmiş bi daha upload edeceğim yine de dediğim gibi soruyu aç biraz

    YanıtlaSil
  3. admin "save packet log as" tıklayamıyorum ctrl+p yapıyorum yine olmuyor packet 7128 oldu ama yine olmuyor yardım eder misin

    YanıtlaSil
  4. file' a tıkladıktan sonra ekran görüntüsünü at bi bakayım

    YanıtlaSil
  5. oldu admin bazılarında çıkıyor bazılarında çıkmıyo tüm uygulamaları yaptım şifre yi vermesini bekliyorum yarım saat oldu halen birşey yok kaç dakika sürüyor acaba

    YanıtlaSil
  6. bilmiyorum ki bunu yapalı çok olmuştu hatırlamıyorum ben bi kere yaptım o da oldu zaten yine de bi bakayım

    YanıtlaSil
  7. slmlar taha korkem. yaptığın herşey oldu. en sonda aralarında iki nokta olan 1C:87:12:68:7E GİBİ 6 ADET Bİ LİSTE OLDU. HEPSİNİ TEKER TEKER YAZDIM AMA KABUL ETMEDİ BUNLARIN HANGİSİ ŞİFRE OLUYOR NASIL ANLAYACAĞIM

    YanıtlaSil
  8. kardeş gel artık hadi bi cvp lütfen ya

    YanıtlaSil
  9. En yakın zamanda videolu anlatım gelecektir şimdilik o kısmın nasıl yapılacağını ben de bilmiyorum

    YanıtlaSil
  10. :)) TTNETTEN 60 TLLİK İNTERNET ALDIM. GEREK YOK ARTIK :d

    YanıtlaSil
  11. 60 tl internet aldım artık gerek yok :D

    YanıtlaSil
  12. @ali Key faund kodları duruyorsa atabilir misin?

    YanıtlaSil
  13. admin ben herşeyi yptm oke ama ben wpa kırcam aircrackda nasıl mümkün olacak??? videolu ypa hadi ama youtubede fln yap

    YanıtlaSil
  14. @Oğulcan Göktaş birincisi aircrack le belirtilen yöntemi hem 64 hem de 128 bitte deneyin key failed derse olmaz. Başarılı olması için aldığınız paketlere bağlıdır. Başarılı olana kadar denenmesi gerekmektedir. Ben video çekemiyorum çünkü bilgisayarımın wireless kartı desteklemiyor ve en sondaki key found kodu ascii kodlarından çevrilmesi lazımdır. Yani bu olay göründüğü kadar kolay değildir. Yine de yardımcı olabildiysem sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Aircrack-ng GUI bin dosyasi yok ki bu exe çalişitirayim ki

    YanıtlaSil
  16. Konunun ne zaman açıldıgını bilmiyorum ama hala aktif ise sormak istedigim bi kac soru var.

    YanıtlaSil
  17. @serdarzaza Aircrack-ng GUI dosyası hala sağlam buradada görünüyor http://i.imgur.com/3gNbwPw.png

    YanıtlaSil
  18. Play gibi olan tuş aktif değil wireless kartlarına giriyorum hiçbişey anlamıyorum

    YanıtlaSil
  19. @Berkay Güneş başlatma tuşu aktif değilse wireless kartın uyumsuzdur veya güncellenmemiş olabilir http://www.tamos.com/products/commwifi/adapterlist.php buradan uyumlu wireless kartlarına bakabilirsin

    YanıtlaSil
  20. Hocam paketleri topluyorum fakat IVs degerleri dusuk oluyor yaklasik kac bin IVs toplamam gerekir wep olan sifreyi kirmak icin. Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  21. brhtn Paketleri gereken değerde toplanman yeterlidir ancak her topladığın paket işe yaramayabilir farklı zamanlarda toplayıp denemelisin 5000 paketi geçmen yeterlidir kolay gelsin

    YanıtlaSil
  22. bu commoview proğramının internette crack ini aradım bulamadım deneme sürümlerinde de bu işlem yapılamıyor. adres varsa paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim CTRL + P Tuş fonksiyonu ve işlevi çalışmıyor yardım edersen sevinirim 20 bin paket topladım .

    YanıtlaSil
  24. @Sadettin Şahiner Dediğini pek anlayamadım, bi ekran görüntüsü atabilirsen daha iyi yardımcı olablirim.

    YanıtlaSil
  25. benim harici wifi cihazım var programsa pc nin kendi wifisi üzerinden görüyor ona nasıl aktarabilirim ayarlardan yardımcı olurmusunuz şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  26. @taner kılınç Bilgisayarın büyük ihtimal dizüstüdür. Çünkü dahili wireless kartı da varmış. Daha önce hiç böyle bi şey denememiştim. Yani dahili wireless kartı olan bilgisayarda harici wireless kartı takmak gibi. Ama bilgisayarın kendi dahili wireless ini kapatırsan[genelde dizüstülerle düğmesi olur veya FN tuşuyla işlevi olur] program hariciyi görebilir diye düşünüyorum. Ve bu da işe yaramaz ise CommView for Wifi programından wireless kartı seçimini yaparsan olabilir. Şu an pek bi fikrim yok ama dediklerimi uygula; umarım sonuca ulaşırsın.

    Bu sıralarda blogla filan ilgilenemiyorum ama yakın zaman içerisinde kesin çözüm bulabilirim.

    YanıtlaSil

Powered by Blogger.